tisdag 7 oktober 2014

- Det hjälper att gnälla... -

Ett sånt härnt gnäll gnäll inlägg igen då!

Bloggen har varit tyst för vi har varit sjuka.
Alice har haft snuva i över en vecka och på fredag var jag till en öronläkare för att visa upp henne.
Allt var okej då.
På veckoslute blev hon sämre så på söndag tog jag tid till en barnläkare.
Då visade sig att hon hade både ögon och öron inflamation.

Två nätter har varit rent ut sagt fittiga.
Alice har gråtit och vi har varit hundvakt.
Mamma och pappa är i Polen.

Sen förra natten fick jag ont i halsen och nu känns det som om en fucking kaktus sku ha bosatt sig i min hals.
Går på maxmängd värkmedicin och Strepsils men inge värkan.. JÄVLAR!

och imorgon börjar dom!!
GALNA DAGARNA!

Visst ska ni också och köa utanför Stockmann klockan 7.00? :)
Näe så galen är inte jag men hade tänkt besöka stockmann före mammografin..
Jepp det står också på schema imorgon.
Men mer om det en annan gång.
Nu och laga mera TE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar