söndag 26 oktober 2014

- #bloggträff14 -

Det var med nervösa steg som jag trampade in i Robert´s Coffee igår.
Snabbt visade det sig att jag igen en gång var nervös helt i onödan.
De andra bloggarna visade sig vara hur trevliga som helst.

Vi åt lite smått och gott, presenterade oss själva och våra bloggar samt funderade på en hel del frågor.
Jag själv ansåg tillfället som väldigt nyttigt och fick en riktigt kick i baken på att börja satsa ordentligt på bloggen.

I min kompis krets är det väldigt få som bloggar. 
Därför känns det ofta även som Malin skrev att man lite skämms över bloggandet.
Det känns inte bekvämt att säga åt folk och inte ens åt Niko (min sambo) att kan du nu ta lite bilder av mig.
Jag mena, här står jag och begär en att ta bilder av mig själv som jag sedan skall publicera på bloggen.
På grund av att jag känner mig dum att fråga om nån skulle kunna ta bilder så blir det därför så få outfits här på bloggen vilket jag tycker är synd, för jag gillar att testa olika stilar. 
Samma gäller också då man skall ta bilder av andra. 
Då ingen annan bloggar känner man sig nästan lite dum då man står där med sin systemkamera och ber om att få ta lite bilder på sina vänner.
"nej inte nu igen" är något som man får höra lite väl ofta ;)

DÄRFÖR var det extremt skönt att igår träffa dessa människor.
Nästan alla hade kameran med sig och alla klickade bilder till höger och vänster utan att någon tyckte det var konstigt.

Tack för en rolig träff och i väntan på nästa!

 

Bilden lånad av Ida-Marie!
 Från vänster Malin, Hanna-Madeleine, JAG, Jenny, Johan, Victoria, Jennifer, Mima och Ida- Marie

Speciellt tack till Ida-Marie (till höger) som ordande träffen :)
Till höger har ni en tjej med mycket bra namn (Paulina :) ) som tyvärr inte bloggar men var med och ordande träffen!

P.S glöm inte att gilla mystrawberrykissFACEBOOK!

2 kommentarer:

  1. Superroligt att träffas, och flera evenemang kommer de absolut att bli inom kort :D

    SvaraRadera