torsdag 16 oktober 2014

- Gifflar, bröllopskläning, öroniflamation -

ALOHA!!

Hur står det till?

Här är vi FORTFARANDE sjuka.
Alice är på sin andra antibiotika kur eftersom den första inte hjälpte ett dugg.
Ny ögoninflamation fick hon också, suck..
Inatt vaknade hon fyra och efter det har ingen sovit.

Jag har fortfarande lite hosta men mår rätt så bra.
Var och opererade bort ett födelsemärke på tisdag så tar det lugnt denna vecka.

Niko har varit hemma med Alice så jag har fått satsa på sista veckan skola före praktiken börjar.
På måndag skall jag på min första hälsovårds praktik till barn och mörda rådgivningen!
SPÄNNANDE är bara förnamnet!

Annat då?

Jo jag beställde två bröllopsklänningar till....
Jaa, jag vet, men måsta bara ge ebay en chans eftersom de flesta varit så nöjda med klänningarna de beställt därifrån.. o så är de ju så billiga....
Tanken är alltså att sälja de två andra.
Så tre klänningar kommer jag inte bära 1.8. ;)

Fick förresten en kommentar om Gifflar reklamen :)
Vad roligt att så många kännt igen oss.

Det var alltså den filmingen vi gjorde då Alice var ca 2 veckor gammal, och nu kom den ut :)

Man missar oss lätt men kollar man extra noga så ser man oss riktigt till först!

Jag hoppas på att ha mera tid att satsa på bloggen under praktiken.
Harmar verkligen när det blivit så långa pauser mellan varje inlägg..

Men tills det så Ha det bra!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar