lördag 11 oktober 2014

- Hiusmuotoilua tunteella -

 Outfit of the day!
Vad tycker ni om mitt "kall-gråa" hår förresten?

Han äntligen hittat MIN frissa!
Herregud så jag sökt och varit hos olika men NU!

Begärde för en tid sedan efter tips på frissa och det var några som föreslog Hiusmuotoilua tunteella.
Efter att ha läst en hel del om det på nätet verka det som att Riika, ägaren av platsen fått massa beröm.
For in på deras hemsidor och tänkte att jag bokar en tid till Riika om ca 2 veckor.
Twii fick jag!
Tiden blev om 2 månader... andra människor hade tydligen också fallit för henne.

Nåja tiden kom och ja satte mig i frissa stolen.
Berättade att jag inte vet vad jag vill och vad man kan göra, men bröllop blir det om ett år så långt hår vill jag ha.
Och sen börja de komma text.
Nu gör vi såhär, sen så och om ett år såhär!
Jag bara, MHM
Det var så skönt att liksom känna att mitt hår e i trygga händer och hon verka veta vad hon gör.
Hon färgade det med 5 olika färger och alltsom allt hade jag färgen bara 10 min i håret.
Sedan fick jag order om hur jag skall behandla mitt stackars hår nu det kommande året så att jag får så många cm till som möjligt.

På kvällen när jag kollade facebook hade hon tagit kontakt med mig där och skrivit ännu dit allt jag bör komma ihåg plus hur jag skall använda balsamet m.m.
Vilken SERVICE!

Nu har jag skrivit en hel del med henne eftersom jag. alla tre kaasor och mamma skall dit och laga oss på bröllospdagen :)

Rekommenderar varmt!







1 kommentar:

  1. Är så nyfiken på om det är ni som är i Gifflar reklamen. Första paret syns bara snabbt men det liknar sååå

    SvaraRadera