fredag 16 mars 2012

Vem är NI?

Många bloggaren ställer oftast frågan: vem är ni som läser bloggen, så nu tänkte jag också ställa den frågan =)

Berätta lite om ER själva, läser NI varje dag och VARFÖR läser ni? Det är roligt att märka att fastän jag inte ännu idag har skrivit ett ända inlägg så har över 150 unika besökaren kollat in på denna sida. Jag vet det låter lite men det är ändå stora summor för mig att så många redan klockan 11 är intresserade över vad som händer. Det är klart att jag inte skriver för att få upp läsarantalet, jag började skriva för att få lufta hjärnan men visst är det roligt att se att folk läser (om ni sedan läser för att ni tycker jag är galen så det är en annan sak). Så snälla pigga upp min dag lite och berätta om er, ett namn eller en mening.<3

Who are you? Tell me a little about yourself! =)

4 kommentarer:

  1. Du vet vem jag är och vad jag gör :) Men jes, besöker din sida dagligen och många gånger.

    SvaraRadera
  2. Hej hopp, jag e jag :)Vi syntes senast igår o ska synnas ida. Bor i Åbo. Har haft intressanta diskusioner me dej på bl.a. matta timmar i gymnasie. Har vari ti Thaikku me dej. Väntar på att du får baby så att ja kan komma o mysa me den sen :)
    Kan du gissa vem ja e? ;)

    SvaraRadera
  3. Franskisen läser din blogg varje dag många gånger :D

    SvaraRadera
  4. o jag sitter här o läser :)) o perklar! :D

    SvaraRadera