tisdag 20 mars 2012

I apologize for my complaining

Hej! Moi! Tööt!

Är okreativ i både rubrikena som i de att seja hej, Det är så tråkit med alltid "Hej, Hallo, mm". Jaja slut gnäll nu då täneker ni. Nåjo när ja en gång går på gnäll linjen kan jag gnälla lite till. Varför är det alltid så att folk inte tror då man säger nej en gång utan man måste bli ari före de går fram? Liksom frågar nån något, och jag säger nej det går inte, så då går det vell inte 1 minut senare heller. Sejer jag att ta bort min bild från din profil så ta bort den då. Det behöv vell tusan int gå så långt att jag blockerar typen. Ursäkta är bara så frustrerad på utlänningar som tror att dom får min kärlek på världens konstigaste sätt!

Jag baka iaf knäck just! Blev sugen under dagen på hemsjukvården så tänkte koka ihop en sats. Välkommen och joina mitt ätande så att jag inte ensam sätter i mej 1 dl socker, 1 dl grädde o 1 dl sirap. 
Skall städa undan lite och äta något och sen skall jag ringa till läkaren. Har fått nog med min mage som på mornarna är sjuk och på kvällen som en ballong! Nej nu sticker jag före ni får nog! pözz

1 kommentar: