tisdag 13 mars 2012

typsikt

Haha! Idag när ajg körde till Åbo satt jag och tänkte på att jag ska ta upp en sak i dagens inlägg, nämligen bilkörning. Hade tänkt prata om hur jag hatar när nån inte kör enligt hastighets begränsingarna, alltså för sakta, (alltså nu menar jag då alltså att skall man köra 80 och folk kör 80 så är det bra, men kör inte under det då) men jag tror jag håller tyst. Niko ringde nämligen och avbröt mina tankar och sa att det väntade ett brev från polisen. Haha nog om det! Nä men jag måste vell förklara lite, jag har själv oftast brott eller så tycker jag iaf och därför diggar jag att folk kör så som det står och inte under, eller VISST det är totalt okej att köra under bara man lämnar lite rum att köra förbi =)  Hoppas ingen tar åt sej för det var inte meningen.

Kom just från Ikea. Köpte lite små grejs och sen två skåp till så nu ska vell alla kläder räcka.

3 kommentarer: