onsdag 21 mars 2012

Läs inte om du är känslig!

Som rubriken säger kan ni sluta redan här om ni är väldigt känsliga och får obehag av skitprat=)

Yet another day på praktiken är förbi. Den gick smidigt ända till 15 då jag drabbades av ena hiskelis magkramper. Bestämde mej för att nu får det vara nog och ringde skärgårdsdoktorn. Fick tid redan till fem över fyra så var hem en snabb sväng och släpte hundana och kisa före jag for till doktor Eero!

Han trodde att detta lilla kryp har kommit och hälsat på i mina tarmar och bott där ända sedan Thailand! NAJS!



Nåjo inget är ju ännu säkert men jag skulle iaf börja antibiotika kur eftersom det inte är säkert att man får fast rackaren på avföringsprov. Ja skiter i just nu vad jag har bara dessa kramppar sku sticka sin väg. Jag ser ju ut som om ja sku vara i 4 månaden gravid om kvällarna... Jaja men nu om ni träffar mej så behöv ni int va rädd för nån smitta. Det hoppar inget kräk från min rock till din så ta de lugnt!

2 kommentarer: