lördag 3 mars 2012

skåp

Godkväll!

Sen uppdatering idag. Har varit på svaj hela dagen till Ikea =) Köpte ett skåp till sovrummet samt en skitdyr tapet som hoppeligen passar som smort i köket, min mor var dock inte av samma åsikt men denna gång litar jag på mina inre talanger i inredning!

Idag blir det tjej kväll hos Emilia! Tror inte jag orkar va så jätte länge, känner mej lite trött ännu om kvällarna, men en sväng skal jag dit iaf! Var har ni för planer =)

PAX 2-ov vaatekaappi IKEA Syvyydeltään kapean rungon ansiosta sopii pieniin tiloihin. Mitoitettu KOMPLEMENT-sisusteille.

1 kommentar:

  1. Jag vill o va med på tjejkväll! myspys! hoppas ni hade kiva! :)

    voi tack, vackraste Paulina! ♥ Här e allt riktit bra! Och jo, jag äter nog helt tiräckligt här :D Lite slarvas de med maten när ja jobbar så långa dagar, men ja tar oftast igen de på mina lediga dagar :P

    SvaraRadera