tisdag 6 mars 2012

questions are hard to answer

Hej hopp!

Kom för en stund sedan hem från skolan och var via bibban och sökte en massa böcker gällande missbruk. Går en kurs om det som bäst i skolan och behöver material till en uppgift.

Annars då. Ringde hälsocentralen för att fråga om mina prov som togs förra veckan då min mage var i olag, men de vägrade ge mej resultaten eftersom där var något skumt. Så nu sitter jag och väntar på att läkaren ringer om dem. Det konstiga är att jag hade antibiotika kur på och därför borde allt vara normalt... Har idag annors också kännt mej hängig och magen har varit sjuk, så vad det nu sen beror på?

Hoppas att jag inte börjar må sämre för klockan 16 blir det lite photoshooting igen. Ska bli helt skoj bara att jag inte hittar på vad jag skall dra på mej dit ut som inte ser ut som en säck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar