söndag 5 februari 2012

Snow





Hej hopp!

Fy sjutton jag var sur igår. Kunde ju inte avslöja igår ännu, men på kvällen skulle vi alltså ha en överraskningsfest åt Matilda som sticker till Paris till about 6 månadet, den jävlen<3. Ja och sen kom ju fru magsjuka på besök så jag missa ju allt roligt, kaka hade jag bakat oxå :/ Sur tjej!
Idag på morgon mådde jag bättre så vi var och lämnade nyklarna över till nästa par och sa farväl till lägenheten. Sen styrde vi näsorna mot Bauhaus, där kaklena och tapeterna väntade. Illamående bara steg längs med vägen och nu mår jag riktit skit igen. Ursäkta allt gnäll. Vill bara att detta skall vara förbi så att jag kan va frisk hela resan igenom, ( brukar nästan dra den stilen att varje resa måste jag av olika skäl besöka läkare).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar