måndag 6 februari 2012

brand

Hipp hipp hurraa!!!

Only 3 days left, eller blir det fyra. Nåja iaf, shit vad dagarna rusar iväg mittiallt och en massa borde göras ännu.

Idag var det praktiks om vanligt, bara att en obehaglig syn av brandbilar på TYKS gården fick pulsen att stiga. Det brann igen. Ringde snabbt upp till avdelningen för att kolla om det är oko att komma upp och det var det så länge jag inte kände nån röklukt. Jag mindes av den förra branden hur snabbt den sprider sig så med bara den i tanken hade jag obehag hela dagen, men  antagligen var det bra brandmän i farten för att hemma är jag, utan bränskador ;D

Imorgon skall jag och förlänga fransarna. Har haft paus så att mina egna har fått vila och för att jag vill ha dom fina till resan. Slipper alltid  lite lättare undan med dom, vet dock inte vad de tycker om saltvatten och snorklande men det ser man sen! Nu tänker jag kasta mig  i sängen och njuta av de få nätterna jag har kvar i min egen säng <3

Här är en video på den förra branden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar