söndag 26 februari 2012

home sweet home

Äntligen hemma! Vet inte när det har kännts såhär bra att komma hem som det gjorde igår. De senaste två dagarna är på något sätt som en dimma för mig. Sista dagen i Thailand alltså i förrgår skulle jag ju shoppa loss som en galning men istället krama arsle wc byttan hela jävla natten o kvällen. Ursäkta mitt språk men här förfinas inget. Fick inget i mej förutom vätska och allt rann ut lika fort. Natten var en pina eftersom jag inget sovd och klockan 5 (alltså 10 finsk tid) skulle vi iväg mot flygfälte. Undrade redan om jag borde skippa flygresan eftersom jag kände mej så svag och var rädd att jag skulle börja må sämre på flyge. Under nattens lopp var det även 3 andra från vårt gäng som fått magsjukan eller vad tusan detta är och låg och spydde. Aja, i flyget hoppade vi iaf och resan gick bra förutom att den var tröttsam. Igår landade vi 16 tiden i Helsingfors och hade sedan en egen buss som körde oss till Pargas. Väl framme hävde ja gi mej ett knäckebröd samt mjölk (det mesta jag fått i mej på två dar) och satt mej sedan skakig i bilen och började köra mot åbo efter vår son. Lasse hade haft det bra och hade till och med tappat några gram vilket jag är tacksam över. När vi kom hem bjöd min morbro på makaronilåda som jag även fick i mej några skedar av. Sen var det natti natt. Idag mår jag mycket bättre. Smörgåsen och kaffet smakade underbart på morgonen och jag hoppas allt hålls inne. Nu ska vi packa upp allt och sedan skall jag och hälsa på mommo och moffa. Gud vad det är skönt att va hemma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar