måndag 20 februari 2012

Phuket |

skiter på mej

Thailändarna hade roligt åt mej när jag var så rädd =)

ready for takeoff

and off we go

thailändarn som hänger bakom mig åkte med utan någon som helst utrustning, han bara satt på banden va 30 meter i luften. scary shit




tillbaka nere igen =) hamnade ge thailändaren en puss på kinden när jag landade levande

sen våga cassandra oxå

hotelle  i phuket där chlor "bomben" exploderade samt där vi bodde för 13 år sedan
Hej

Hur mår ni? Här är det prima! Gårdagen var super, skriver i nästa inlägg lite mera om slutet av kvällen men här kommer om dagen. Vi starta alltså 9.00 mot phuket med taxi, resan tog 2 och en halv timme. Väl framme besökte vi alla phuket stränderna, kamala, patong, karon, kata och kata noi =) På karon beach stannade vi och simmade samt jag Niko och Cassandra åkte paragliding. Vissa av er tänker säkert att det är rena rama barnleken men nu är det mej vi pratar om. och att få mej dit upp är inte lätt. Men jag vann min räddsla och är jäklit glad att jag for. Tog alltför snabbt slut bara.

1 kommentar:

  1. oj jestas, ja får riktit svettiga händer av att bara se på dina bilder! ja sku nog aldrig våga, haha :D duktig du! ni verkar ha de så härligt där borta ♥

    SvaraRadera