lördag 18 februari 2012

snorkling



hej hoo!

hur mår ni? vi skall snart ut och äta och sen och sova. skall tidigt iväg mot phuket imorgon. fick mej ren ett hjärtslag då jag så att det hade exploderat nån bomb i phuket men som tur var va det ingen terrorist bomb.
vad har vi gjort idag då =) joo först var vi på stranden en sväng och sen ut och snorkla. men det var en total besvikelse. inga koraller och sen blev det skit väder så vi måsta återvända till aonang ganska snabbt. Nu ser jag dock upp till tusen framemot morgondagen. phuket har så mycket mer att erbjuda och så fanta sea förstås. Bloggar på kvällen mera men imorgon lämnar jag datorn till hotelle=)

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha det superbra där :) Blev själv ren rädd då jag läste om nån explosion där, men som tur va de inget värre! Hälsa alla, speciellt mina systerdöttrar ;)! Kram/Nora

    SvaraRadera
  2. Jag har varit i de där hotellet var de explodera :O

    SvaraRadera