tisdag 28 februari 2012

hurraa H&M



Två veckor före vi stack till Thailand beställde jag ovanstående kläder från H&M. Är inte totalt säker på dagen men hade räknar ut att de borde senast komma 3 dagar före vi sticker iväg. Dagen före vi skulle åka ringde jag och frågade var i världen de hade tappat bort mina bikinin som borde va nerpackade. Svaret var att IMORGON får du dom, mitt svar var att NÄR imorgon. Gubbens svar var, klockan 10 på morgonen. Mitt svar var att bussen till flygfällte  far HALV 10. Så jäkla typiskt. 9.00 följande morgon ringde jag till R-kiosken och frågade om de redan fått paketet men icke, de tog upp min nummer och jag bad dem ringa om paketet ännu skulle synnas till 9.20. Klockan lite över halv tie får jag meddelande att nu har det anlänt och jag kan vänligen söka mina varor. SUPER! Då just satt vi i bussen som körde förbi Åbo så det var försent. Så igår var jag och sökte mina shorts och bikinin som jag inte kommer att behöva på ska vi seja 4 månader!

1 kommentar:

  1. så typiskt! verkar som att jag då int e den enda omringad av ett otursmoln.. :P superfin bikini! superfina thailandbilder! o tack för kortet! :)

    SvaraRadera