torsdag 9 februari 2012

Packa pappas kappsäck


Åååh vad mycket jag har o göra ännu och klockan tickar som vad. Igår hade jag slutvärdering, det var meningen att jag skulle ha den med läraren och handledaren men det sket sig då handledaren tagit fel på dagen. Eller jag hade skrivit att onsdagen den 7.2. Hon hade bara kollat datumet och kommit på tisdag. Tjaa iaf så gick de helt okej.

Idag har jag sprungit från plats till plats. Först på praktik, sen ti stan medan mamma laga fransarna, sen hem och packa lasse iväg. Sen förde vi honom till Suvi och jag grät krokodil tårar. En kanin som är så kär <3 Sen var jag en sväng och hälsade på Ronja, sen till Nikos föräldrar, till mommo och moffa, och nu är jag hemma och kör slutspurten. Är så rädd att jag glömmer nåt.

Kommer antaligen inte att blogga förrän på lördag, om det nu inte skulle råka finnas trådlöst på flyget, men knappast. Huui vad jag är nervös för flygresan, vid varje minsta lilla skakning tror jag typ att jag skall dö eller nåt, så får se hur det går!! Men nu sejer jag godnatt och så hörs vi senare<3



1 kommentar:

  1. Ojojoj. Ha en superbra resa! ♥ Flygresan går nog bra, du har ju överlevt tidigare också! :D

    SvaraRadera