tisdag 17 september 2013

-sleeping beauty-

Idag har jag fått mycket gjort.
Först var vi på familjemotion från 11-12.
Efter det har jag städat, fyllt i dagisansökan, ringt till hvc, ätit m.m.
Hvc samtalet var långt.
Jag skulle ha en telefontid eftersom jag fortfarande har labbsvar inne.
Sen fick jag äntligen utspottat att jag också borde ta bort några födelsemärken, så nu har jag tid till även det.
SEN fick jag ännu en läkartid angående mina ögon och i samma väva skall jag prata om jag skulle slippa på mamografi.
Då jag var gravid kunde mamografin inte göras så tänkte att nu skulle det vara på tiden!
Så mycket viktiga saker som jag länge skjutit upp fick jag gjort idag.

Nu sitter jag och väntar på att Niko skall komma in så att jag slipper och plocka lite äppel!
Förresten om nån av er som bor här i Pargastraken vill ha äppel så hojta till!
Min mommo och moffa har i mängder!



1 kommentar: