onsdag 11 september 2013

bloggtorka

Neej nu vägrar denna igen att tillägga några bilder.
Fy vad tråkigt!
Jag hatar bildlösa inlägg.
Så får vell göra som jag gjorde förra gången, skriva inlägget på datorn och sätta bildrena efteråt med telefonen.
Så ni vet att kvaliteten inte är nå vidare.

Jag har en sån enrom bloggtorka!
Har nämligen fastnat för att träna nu för säkert 100000 gången.
Jag får såna där kickar alltid nu och då.
Får bara hoppas att denna håller i sig, för jag skulle verkligen villa slippa mina sista kilon från graviditeten.

Har iaf tränat 3 gånger redan denna vecka och imorgon blir det ännu zumba!
Ni kan tänka er hur min kropp mår just nu.
Men FY så skönt det känns!
Synd bara att det skall vara så dyrt att gå på gymmet.

Igår var vi på familjemotion med Alice.
Det var jätteskojigt!
Sjöng massa sånger som även jag minns från min barndom.
Skoj skoj!!

Idag har vi varit till Skanssi med Alices mommo!
Före det var vi och tog ett sista blodprov av Alice, eller sista som hade med vaccinsprogrammet att göra.
Där kollar de att hon faktist fått tillräckligt av antikroppar av vaccinen.
Liten skrek allt vad hon orka men tur så var det snabbt över.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar