fredag 6 september 2013

Min lilla skatt redan 5 månader gammal!!!!!!!!!

Hejsan!

Det bästa med att Niko går i skolan är att då har han fredagarna lediga.
Så idag tog vi det lugnt på morgonen och steg upp först halv tie!
Jag bakade Alices 5 månaders kaka, JA för hon fyller faktist fem månader idag.
Vart har min lilla bebis tagit vägen.
Nu ser jag framför mig en bestämd liten dam, som dricker från pip mugg och visar starkt med uttryck vad hon vill.
Tiden far liksom lite väl snabbt nu!!
Jag älskar att se henne utvecklas men samtidigt vill jag stoppa tiden, för att hinna suga in mig precis allt, alla hennes ljud och miner!

Kakan jag bakat tog vi med oss och for till min moffa som ligger på bäddavdelningen.
Där nästan slängde vi i oss en bit var, sen bar det vidare.

På eftermiddagen hade jag som sakt bestämt träff med Mia och då bar det av till gymmet.
Stackars Mia, hon måste nog ha önskat att hon inte kände mig.
Jag förstod ju NADA på alla maskiner, och då jag väl lärt mig var jag typ för slut för att fortsätta!
Det finns bara en väg, och den är uppåt(!) får vi hoppas!!

Efter gymmet stack vi till mina föräldrar för att bada bastu.

Nu håller jag på att laga smörgås tills imorgon för då blir det Houtskär!
Nikos mommo har fyllt 70 så vi skall och fira henne.

Men ni skall ha det så bra!!

1 kommentar:

  1. Hördu Pååks :) Ja är nog mycket glad över att känna dej <3 o ja tycker de gick super o att de va jätte skoj :) <3

    SvaraRadera