söndag 29 september 2013

-Lägg Till Er som LÄSARE-

Jag vore väldigt väldigt glad om ni skulle lägga till er som läsare till bloggen!
Jag vet att jag själv är lat på den fronten men det skulle vara roligt och se vem som läser!
Ni är ju iaf nästan 1000 som kikar in varje dag så :)

Jag ber om ursäkt för att uppdateringen varit sisådär!
Vi har igen haft massor att göra.
Igår var vi med Alice till läkaren!
For till Eloni (den nya läkarcentralen i Hansa) och den platsen kan jag rekommendera varmt!
Nytt, städigt och snyggt.
Och bra service!
Alice hade iaf ingen öroninflamation, men hon fick iaf lite näsdroppar m.m.
Ni vet, de finns ju näsdroppar man får utan recept på apoteket men eftersom hon är så liten så får man inte använda utan läkarens ordination.

Annat då!
Jo vi har tömt båten, det är nämligen båtlyft idag som gäller.
Så Niko är och hjälper där medan jag och Alice är hemma och städar.
Eller, Alice sover.
Hon har faktist sovit 3 timmar och jag springer som en tok och kollar att hon har allt okej!!
Vet inte NÄR hon senast skulle ha sovit såhär länge!

Ikväll nalkas det kalas.
Min moffa fyllde 78 igår så honom skall vi fira!
Hipp hipp HURRAA!

Men nu ska jag klämma i mig lite av gårdagens mat.
Jag har blivit mästakocken riktigt!
Igår blev det chicken with cashew nuts..
MMMM!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar