onsdag 2 maj 2012

Tivoli!






Hejsan!

Jag har utmärkt syn, jei! Vilken onödig keikka till Tyks alltså. Blev inkallad typ då jag hade tid, steg in i ett rum med fem kandin som sa åt mej att ja skulle sätta mig och att läkaren kommer snart. Jag bara tänkte nää ää just nu orkar jag inte med 10 par intresserade ögon som dödar för att få se in i mina ögon. De började tissla o tassla om vem som får göra vad och en inre strid uppstod. Först kom det frågor ur allas mun om varför jag hade problem med ögat, hurdana problem m.m. Sen kolla de min syn och trycket i ögat. Där satt jag typ i en kvart. Sen kom den egentliga läkaren in som kort sa åt mej att jag får fa ut o vänta eftersom hon måste skriva färdigt den förra patienten. Tjaa jag ramppar ut och sitter där i en 15 min tills kandina kallar in mej på nytt. Fick droppar i öga som bedövar dom så att hon kunde kolla med olika grejer, plus att hon vände på mitt ögonlock. Allt verkade normalt så jag var ute igen på nolltid med ordinationer att ringa pånytt om det blir värre.

Kom hem och fick ett enormt sug på Sockervadd, så jag satt mej i min "kupla" och köre till Kuppis och  köpte fyra påsar sockervadd <3 Nån annan som gillar Hattara???

1 kommentar:

  1. jag jag jag jag.. de sa vips så va de slut :pp näs söker vi mera??

    SvaraRadera