lördag 5 maj 2012

Nånstans går min gräns oxå!

Jag trodde dom negativa kommentaren om var jag bor hade slutat men nä nu jävlar finns det ni som ska sätta er näsa i ALLT! Orkar inte egentligen bry mej, tycker mera synd om er som mår så jävla skit att ni måste kränka ner andra för att må bättre. Det värsta är att du som skriver de negativa kommentarena är nån jag känner, och du har inte så mycket mod i dej att du kan komma rakt o säga åt mej dina åsikter utan du lämnar dina små komentarer ANONYM. Väx upp!

Sen en annan sak. Ibland har jag lust att totalt sluta med bloggen eftersom folk (kompisar) som läser min blogg antar att jag skriver allt dit, och har de läst så behöver man inte bry sej om att fråga face to face hur jag mår egentligen. Jag skriver faktist inte ALLT i bloggen, det är bara en jävla bråkdel. Är så trött på att höra "jaaa, jag läste om det på bloggen", men vadå om du läst om "något" (t.ex. om att jag är sjuk) så ring upp mej då o fråga hur det egentligen är. Det att nån läser min blogg är inte samma som ett bryende samtal om hur det egentligen går för mej.

Är på riktit dåligt humör och jag menar inte att mina ord ovan berör alla er, men ibland skulle folk faktist kunna bry sej lite mera om andra iställe för att vara så jävla avundsjuka och inte höra av sej allt. Tycker inte nån om vad jag skriver hit är det inte mitt problem. Dehär e MIN blogg och tar nån illa upp så behöv ni inte läsa.

4 kommentarer:

  1. Jeps, ja har samma fiilis med min rygg :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla datorer, netverk eller någo liknande har ju ett numer (IP numer?).. så de borde ju i princip va möjlit att ta reda på vem som skriver kommentarer fast dom skrivs anonymt.. Fattar noll av de men nicolinasmorsa skrev nån gång någo om någo sånt :O Gaah vilken text xD Kramar/MIIKS

      Radera
    2. Jeps, det går nog å kolla om man vill vet, men hur så vet jag inte..

      Radera
    3. joo ja sku o villa veta huur man ska göra det =) men det är på G :D

      Radera