lördag 12 maj 2012

För exakt ett år sedan..



... kunde man gå ute med t-skjorta, ja man kunde till och med ligga med bikini i solen.. För exakt ett år sedan var Niko i milin och livet kändes dystert.. För exakt ett år sedan visste jag mindre om vissa saker än vad jag vet nu... För exakt ett år sedan hade jag en viss tro om mej själv att jag klarar allt om jag vill, ack vad jag hade fel.. För exakt ett år sedan blev min kusin 16 år, idag blir han 17 och jag är väldigt stolt över honom!.. För exakt ett år sedan fundera jag på stora frågor som ja än idag inte fått svar på... För exakt ett år sedan trodde jag att om ett år ser mitt liv mycket annorlunda ut, men jag är tacksam över att det dock ser ganska lika ut... För exakt ett år sedan trodde jag aldrig att jag skulle skriva denna blogg mera... För exakt........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar