onsdag 2 maj 2012

Öga, huvu, reuma, lymfkörtlar... GALEN



Ni vill inte läsa detta inlägg!! Men om ni iaf fortsätter så får ni skylla er själva.

I vår familj är då alltid nån sjuk, nu råkar dock alla tre vara sjuka. Mamma har fortfarande rösten borta, jag har nåt i ögat och i musklerna och pappa ligger och spyr i Kina. Jaa aa.. Pappa stackarn brukar hålla sig frisk med sin morgon konjak på alla resor men tamme tusan nu kan han ju inte lukta sprit när det är buisness resa. Här är sedan resultatet..

Jajaa jag var på blodprov i dag morgon, alla vanliga prov så som CRP och PVK va helt okej, reumaproven får jag om en vecka. Sen då jag talade med läkaren i telefonen så fråga han ju om mitt öga, och ja sa att det inte ännu är bra. Så ville han se mej på nytt. Efter några tester med lite orange vätska i öga och syngransking så fick han för sej att konsultera TYKs som fick för sej att dom vill ha dit mej.. Nåjoo så nu ska ja dit snart... Suck STÖN!!!  Dessutom had ja nån förstorad lymfkörtel som han sa att ja måst följa med.. SAKELI vad ja tycker synd om mej igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar