lördag 12 maj 2012

King size BED



JEI!! Vi har sen säng!! Niko stack iväg idag på morgonen till Ikea för att köpa vår jättesäng vi tittat på ett tag. Den är ENORM!! Så nu slipper vi bäddsoffan och får sova i en riktig säng!!

Annors då? Hade sista dagen praktik igår vilket var helt sjukt skönt. Nu har jag några dagar ledigt före skolan börjar, eller fortsätter. Köpte förrästen igår en Iphone som jag alltid varit imot mer eller mindre. Eller kanske inte imot men av den åsikten att jag inte NÅNSIN kommer att behöva en sån, och tattadaa här sitter jag nu med den och ångrar mej inte ett dugg! Eller fråga pånytt efter att jag betalat bort den en tid.. Försökt även få mamma övertalad att skaffa en men har inte lyckats än..

Men nu ska jag o marinera RIBBS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar