måndag 29 september 2014

- Weekend -

Hejsan!

Veckoslutet gick i ett hui och måndag knackade på dörren alltför fort.
Fast denna vecka smakar faktist väldigt bra.
Nästan ingen skola alls, och det känns som det verkligen är på tiden med lite "lediga" dagar.

Veckoslutet då?
Freda-Lördag var vi hundvakt.
Gjorde därmed inget speciellt.
Jag fick min nya iPhone 6 som jag så väntat på.
Eller fick är vell fel att säga.
Betalar ju varje månad för den men..
Skönt med en fungerande telefon iaf!

Igår firade vi min moffa som igen blev ett år äldre...
Man får verkligen vara tacksam för att man har dem (mommo och moffa) ännu i sitt liv.
Moffa klarar inte mera av att vara hemma och flyttade därmed för några månader sedan in på ett åldringshem.
:(
Inte lätt att bli gammal nej...

Så det var veckoslutet i korthet..
JA o igår brann det dessutom en lägenhet två höghus från oss.
Lägenhten förstördes helt och vissa behövde dessutom sjukhusvård.
Äckligt att se på då människorna räddades från balkogerna.
Tur så bor man själv på första våningen.
HÄR kan du läsa mera och dessutom se min bild på deras sidor :)

MEN nu skall Alice ha kvällsmål.
Imorgon kommer ett lite vettigare inlägg ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar