tisdag 2 september 2014

- TITTA HIT om du vill ha billiga gelnaglar -

 Nu måst jag göra lite reklam här på bloggen FÖR ER SKULL!
Det är si ni bra att ha vänner med talanger, som orkar sitta och påta på andras naglar.

Ett stort minus med att jobba inom hälso och sjukvården är att man får varken ha gelnaglar eller över huvudtaget nagellack.
Eftersom vi far ut på praktik efter någon månad måsta jag passa på att få leka med lite nagel lyx!

För visst ser det fresht och fint ut med fixade naglar :)

Min kompis är välidgt duktig på gelnaglar.
Då man bokar henne kommer hon med ett enormt lass, för att va exakt tre kappsäckar (inte räsväska storlek),
och då man öppnar dem så är man i nagel-himlen.

Det hon lagar är alltså olika färgers glitter-gel-naglar (vad det nu sen heter),
och fransk manikyr...
både på händer och fötter..

PRIS: 30€
och HUOLTO 20€!!!!

Hon gör det på ca 1 och en halv timme!

Hon rör sig på ett brett område från Nagu till Ekenäs så alla som bor i närheten hör av er till MIG om ni vill ha billiga, fina, fresha gelnaglar!
En kommentar i inboxen eller till e-posten så får ni hennes nummer :)

Pricken på i är ju ännu att fröken är SKIT trevlig!

Så tveka inte!!
Mina naglar :)










3 kommentarer:

  1. Fiksar hon på egna naglar å eller alltid gele?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog alltid gel. Sen kan man ju förstås välja utan tipp med bara lackning i olika färger. :) Vill du ha nummern så kan du kontakta henne och fråga mera?

      Radera
  2. Slipper hon inte till Borgå? :)

    SvaraRadera