söndag 21 september 2014

- STAY -

Måste medge att jag inte riktigt vill ha tid med bloggen just nu.
Hinner inte fota massor och fundera på kommande inlägg.
Väntar dock SJUKT mycket på Thailands resan och massa härliga bilder därifrån.
Sen blir det hoppeligen bättre inlägg.

Vad har vi gjort detta veckoslut då?
Jo igår blev jag väckt klockan sju då dom ringde från Hemsjukvården och behövde inhoppare om en timme.
Upp ur slängen flög jag och åtta var jag på jobb.
Riktigt bra med lite jobb så att man inte glömmer hur det funkar.
Skall ju ändå jobba nästan hela Julen förutom 24.12

Sen har vi varit mycket hos Nikos föräldrar.
Nikos bror fyllde år så därför drog vi på finklädrena.
Försöker febrilt hålla kvar sommaren med att klä mig i en sommrig klänning ;)

Båten lyftes också upp idag så dit for en hel del tid fast vi bara tittade på med Alice!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar