måndag 2 april 2012

Tankar som aldrig kommer ut



Hej på er!

Måndag igen då, veckorna flyger iväg och snart ät det påsk. Det skulle man inte tro då man kollar ut genom fönstret och ser små snöflingor falla ner. Missa jag halva året? Är det Julen som kommer till näst?
Ibland önskar jag mej en annan hjärna ( gud det här låter sjukt) men iaf, en som inte skulle stressa för det lilla minsta. En som råder mig att lev livet, se enbart framåt och fundera inte så mycket före du gör saker. Just simply go for it! Det vore så lätt att slänga ut allt som går runt i hjärnan hit men vem vågar det. Tanken om vad ANDRA tycker är ibland alltför stor.

Iaf var jag till Pulssi idag med min mage. Rädd som jag är litar jag inte på hvc:s läkare om att det faktist inte är nåt farligt. Så jag betalade 93€ för att i 10 minuter få höra en magspeciallist åsikt. Tanken som gror i mig är svår att släppa men jag antar att jag inte har andra val, nu iaf. Vad som händer sedan det får tiden visa. För nu anser jag att jag lekt med era hjärnor tillräckligt.

Kram <3

1 kommentar:

  1. Jag känner helt igen mig med det du skriver! Skulle också vilja våga vara mer spontan, sluta oroa mig för minsta lilla, leva livet o allt. Jag hatar att jag alltid ska oroa mig för va andra tycker om mig. Ja försöker att inte bry mig hela tiden men det är svårt.. Måst väl bara ta det piece by piece o försöka tänka i andra banor, men lättare sagt än gjort...
    Hoppas allt blir bra med tankarna, magen o allt! Kram vännen ♥

    SvaraRadera