onsdag 25 april 2012

Brådska





Heei!!

Vilket skönt väder det har varit idag! Vi var med mamma till stugan en sväng och jag åt mellanmål på bryggan, wunderbart<3 Helt spegelblankt och skönt solsken. Jag njöt och det gjorde hundarna med som sprang allt vad de orkade.

Så mycket annat har jag inte hunnit med, trots praktiken. Jag blir antagligen rund som en boll snart eftersom jag har börjat baka varje dag när det inte finns så mycket annat att göra. En sak som jag funderar ofta på är hur folk tolkar brådska. Det märker jag då jag hoppar från en plats till en annan att vad folk tolkar som brått ändrar väldigt mycket.... Fattar ni alls vad jag talar om. Nåja iaf är det lite samma som problem.. Vissa har mycket små problem men gör dem till väldigt stora medan vissa som på riktigt har stora problem handskar med dem på ett helt annat sätt.. Nej nu flumma ja färdigt

1 kommentar: