tisdag 17 april 2012

Mother






Ni får lite  bilder på lägenheten när jag inte orkar fota nåt annat just nu.


Uss vad jag är trött. Helt sån känsla att jag håller på att bli sjuk, allt värker och halsen är en aning sjuk.
Steg upp idag lite före 6 och for på praktik till 7. Hemma därifrån var jag 15 och sen börja övertalande.  Fick nog över att jag inte hört min mors röst på över en vecka. Stackaren får ju inget ljud av sig, så jag bokade tid åt henne till Terveystalo åt en speciallist som jobbade på korvapolin då jag var där.
Men han visste inte tvärr vad det berodde på så nu satte han en brådskande remiss ti Tyks och så skulle han ringa mej i morgon om när mamma skall ti korvapolin. Jag är orolig över min kära lilla mamma! Hemskt att inte kunna för disskusioner med henne förutom via papper och penna samt via olika miner och handviftanden.

1 kommentar: