söndag 15 april 2012

Magsjuka

Hej på er!

Hur mår ni? Haft ett trevligt veckoslut. Det har jag iaf, eller så inte. Haha nä helt okej men bättre sku de kunna va. Vakna 2 inatt av att Niko sprang till wc byttan och kräktes. Sen for han igen 2 gånger till. Dit for den nattsömnen. Jag blir ju så jävla skeptisk när nån spyr så inbillar ju mej själv att jag mår dåligt. Så när klockan då ringde 6 så var jag helt död. Piggna dock till på jobbet så det gick helt bra. Kom hem tre och stack till Tyks med mamma. Stackarn har haft rösten borta i en vecka (alltså helt totalt borta, kan inte ens viska) så vi får leka gissa vad mamma menar hela tiden här hemma. Aja, men kom hem typ 18 och stack sen ut med Veronica och promenixa. Då jag kom hem mådde jag redan skit och nu får jag inte i mej något.. Fy saakeli ja tänker inte krama wc byttan.  Ja ligger hellre i 39 grader feber än att har magsjuka, fy sjutton.. Nån annan som har spyskräck??

2 kommentarer:

  1. Usch, magsjuka o att spy e nog det värsta som finns! :S Hoppas du bara inbillar dig o int e sjuk på riktigt! :)

    SvaraRadera
  2. Magsjuka e väldigt trevligt elr så inte!! Låg själv oxå över häljen i magsjuka! // Linnea

    SvaraRadera