söndag 22 april 2012

bloggtorka

Lider av en enorm bloggtorka just nu :P Vet inte riktit vad det beror på men hoppas på att de ska vända snart.
Idag har jag inte gjort så mycket. Va ut på en två timmars länk med hundana till malmen. Lät hundana ta sitt första dopp i havet medan jag funderade ut vilken glass som skulle smaka bäst.  På hemvägen var vi via Smarket varifrån jag köpte en isglass.

Väl hemma blev jag sugen på nåt sött och munkar lät bra så off we went till butiken igen för att köpa ingredienserna. Riktit goda munkar blev det, så jag delade även ut åt grannarna som har vaknat ur sitt ide. Det är konstit hur lite folk mans er på vintern, men med samma då temperaturen stiger över 15 så vaknar alla till liv.

Imorgon skall jag med mamma till TYKS till 9 och sen skall jag på kvällstur klockan 1. Så gör er säkert besviken imorgon också med bloggandet men det skall vell bli bättre :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar