torsdag 26 april 2012

It isn´t always fare





Har varit till Loviisan aitta idag och dreglat på alla fina saker =) Skulle kunna släpa hem precis allt men är man inte miljonär och har man inte valt en gubbe som är det så går det inte riktigt. Köpte en då några små saker som ni får se nån dag!

Nu ska jag lägga mej på sängen och fortsätta kvida. Hade sån jäkla värk i magen att jag fick komma hem till några timmar från praktiken innan värkmedicinen tog koll på värken. Så som jag och Ronja konstaterade idag att det är nog väldigt lätt att vara gosse.. Man behöver varken ha mens eller föda barn?? Rättvist eller?

2 kommentarer:

  1. Det är nog så fint där i Loviisan Aitta! Det börjar klia i mina "shopping fingrar" ;D Sku själv villa ha allt möjligt därifrån, men allt är så dyrt o som du skrev är man ju ingen miljonär, alltså kan man inte släpa med sig hem allt man önskar sig ;D

    SvaraRadera
  2. Nej men dom stackars gossarna måste ju stå och se på då vi föder, de kan inte vara kul de heller! ;) Måste säga att jag hellre har ont själv än att jag sku måsta stå breve den jag älskar, som har sjukt ont, och inte kunna göra något åt de ;)

    SvaraRadera