måndag 5 december 2011

Snö/ Hagel


Jag och Niko traska iväg till butiken just och jag konstaterade lite sorgset att det vore synd om det blir en Jul utan snö, och i samma stund började det hagla <3 Tonen på min röst ändra och ett glatt tjut flög ur min mun. När vi köpt färdigt det vi hade på listan frän butiken och kom ut var redan hela marken vit. Synd bara att det är plus grader ute. 
Hittade ovanstående söta skålarna från butiken och fastän texten är på finska så lockades jag av formen och köpte dem. På den ena står det mandel och på den andra russin =)
På den nedre bilden ser ni vad Niko håller på med i denna skrivande stund. Eftersom detta är en väldigt sällsynt syn måsta jag fånga den på bild! Så nu är det förevigat att han strykit iaf en gång i sitt liv!


1 kommentar:

  1. Haha, va e de här nu för nåt :) Vi ha båda vari o köpt skålar i samma stil igår (russin och mandel) :) Bilder på mina skålar kommer på bloggen idag.

    SvaraRadera