söndag 11 december 2011

cake


Efter att jag för Niko var jag en sväng till mommo. Blev frusterad på datorn där så kom hem och började baka. Ovan ser ni resultatet. En banan kaka och en tiger kaka. 

Imorgon skall jag till 13 på praktik. Före det skall jag bli pickad :O Skall få vaccinet mot b hepatit. Autch... 

After I kissed Niko goodbye, I went to GrannyBecame frustrated on the computer so I came home  and started bakingAbove you can see the result. A banana cake and a tiger cake.

Tomorrow, I go at 13 o clock to practise.  Before that, I will be Picked. I Must get the vaccine against hepatitis BAutch ...


4 kommentarer:

  1. altså varför är alla din bilder från dina föräldrar? bor du inte på egen hand?

    SvaraRadera
  2. jag bor vardagarna i Pargas, veckosluten i Åbo

    SvaraRadera
  3. varför det? har ni en lägenhet bara annars? eller vågar du inte vara ensam ifall pojkvännen din är i militären om vardagarna?

    SvaraRadera
  4. kolla bakåt inläggen så hittar du svare :)

    SvaraRadera