fredag 23 december 2011

Jul

Ett snabbt inlägg före jag far och sova =) Jag får inte på något sätt in i min hjärna den faktan att det är julafton imorgon! Galet. Noll snö, noll fiilis, eller så känns det just nu iaf. Idag har jag spenderat dagen på jobb! Skoj var det, och imorgon gäller samma sak. Jepp jag skall jobba imorgon. Från början skulle jag va ledig och jobba den 25 i stället men jag böt så nu blir det alltså jobb imorgon, vilket inte stör mig alls. Har ju ändå kvällen ledig och behöver inte fundera på att man måste gå och lägga sig tidigt.

Nu ska jag och Niko forsätta se på In time som vi så lagligt laddade ner =)  Hör av mej mera imorgon då jag kommer hem. Förövrigt åt er som inte tänker spendera en minut på datorn imorgon så önskar jag GOD JUL! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar