fredag 16 december 2011

Praktiken förbi!

Hej!

Nu har jag praktikerat färdigt för i år. Fick nästan ledsamt att fara därifrån eftersom jag har trivats så bra. MEN, jag blev faktist erbjuden jobb så om jag vill slipper jag tillbaka.

Efter praktiken far jag en sväng till lägenheten och förde allt nytt jag köpt igår. Glömde tyvärr kameran i Åbo med alla foton i eftersom jag fick så brått hem då läkaren ringde. Har nån KNÖL nedanför halsen som skall röntgas. Jag hatar knölar :S Blir alltid lika skeptisk.. :/

Nu blir det två dagar ledigt. Så skönt! Imorgon skall vi på kaffe till släktingarna och då kommer Niko också hem!<3


Hello!
Now I have practiced ready for this year. It was a bit sad to leave the places, BUT, I was offered a job Actually, so if I want to go back the doors are open.

After practice,got to the apartment and took everything new I bought yesterday. Sorry, forgot the camera in Turku with all photos in because I got so hurry home when the doctor called. Has a bumb below the neck and have to be X-rayed. I hate bumps: S I am  always so skeptical .. : /

Now there will be two days off. So nice!




1 kommentar:

  1. Voi tack vackra du! <3

    Kiva att du fick jobberbjudande dit, låter ju super! :)
    Klart att man blir lite rädd o skeptisk med knölar, men knappast är det nåt värre!

    SvaraRadera