onsdag 14 december 2011

Cleaning


Okej jag är tillbaka!

Efter två intensiva dagar är jag totalt slut. Hade igår slutvärdering på praktiken vilket gick super! Så nu far jag i Januari till nästa praktik med ett glatt humör. Hoppas även den platsen är lika bra.
Annat då. Har inte så mycket mer att säga. Skall julstäda lite idag och sen skall jag på massage.
Imoron slipper jag och se på en operation, och fredag är min sista dag på polin. Sen tar jag JULLOV, nästan iaf =) Men iaf så har jag mera att blogga om.

Använder google translate så engelskan blir inte den bästa!


Okay I'm back!

After two intense days, I am totally exhausted. I had yesterday the final score on thepractice, which was super! So now I'm going in January to the next practice with a cheerful mood. Also hope that place is just as good.
Other then. Did not have much else to say. Should Christmas Clean a little today and then I will get a massage.
Tomorrow I will get to look at an operation, and Friday is my last day in Polin. Then I take CHRISTMAS HOLIDAYS, almost anyway =) But anyway, I have more to blog about.

I Use Google Translate the language is not the best!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar