måndag 13 juli 2015

- sommaren i handbojor -

Alltså vad är nu detta väder?
Jag svär, blir det en sommardag med fint väder sätter jag den i handbojor och släpper inte taget!

Tusan också!

Denna vecka är kaotisk. 
Idag var det Åbo, onsdag skall vi och dansa, torsdag träffa fotografen och fredag träffa prästen :)
OCH detta händer allt efter att vi slutat jobba klockan 16.
Stackars Alice!

MEN jo mitt jobb.
Nu gick det ju så att jag kommer bara att jobba två veckor mera på hemsjukvården, vilket är lite SAD!
Har ju trivats så jättebra!!

MEN saken är den att jag fick ett samtal från öronpolikliniken från tyks och dom ville ha mig dit.
Jag bollade mellan de olika alternativen hemsjukvården v.s. tyks.
Till slut valde jag tyks eftersom jag skulle få ett längre kontrakt därifrån. 

Så nu kommer jag att börja jobba på öron-näs- och hals polikliniken från och med 17.8 :)

ÄR väldigt tacksam över denna möjlighet :)
Jobbade ju där då jag var gravid med Alice!
och trivdes superbra!

Så nu vet ni det!!






2 kommentarer: