söndag 12 juli 2015

- inbjudningskorten till BRÖLLOPET -

Hejsan!

Länge sen sist IGEN!

Mycket har hunnit hända sen senast.
Mina kära vänner har ordnat möhippa a.k.a polttarit åt mig, vi har bytit bröllopsresa från Grekland till Turkiet och jag har fått bekräftat var jag kommer att börja jobba på hösten!

Jag har sett hur AKTIVT många bloggat nu under sommaren och attan att det har harmat.
Jag har dock måstat välja mellan bloggen och familjen och såklart ger jag den lilla tid som just nu finns åt familjen.
Alice kräver massor med uppmärksamhet just nu.
Jag märker att bröllopsplaneringen tar på henne massor och därför reagerar hon så starkt.

Men jag kommer att skriva om allt som hänt så don´t worry :)

Bröllopet känner jag att jag inte vill dela med mig så mycket om just nu för jag vet att vissa som är bjudna läser bloggen =)

MEN tänkte iaf jag kan visa inbjudningskorten :)

Som jag redan sa tidigare kände jag att jag stigit i alltför stora stövlar...
MEN jag lyckades få ihop alla inbjudningskort tillslut.

I varje inbjudan finns det två kort.
Ett med själva inbjudan (den ni ser till först) och ett med info.

Det som tog mest tid var att klämma ut kanterna på korte!

Jag säger bara NEVER AGAIN!

Men jag är nog nöjd med hur de blev att se ut =)
Eller vad säger ni?






2 kommentarer: