tisdag 14 juli 2015

- Möhippa del 1 -

För en vecka sedna på söndag, när jag minst anade att detta kunde hända så HÄNDE det!

Klockan 9.00 tramppar mina kära kaason in hos oss och säger att jag har tjugo minuter på mig att laga mig i ordning och packa allt som står på listan jag fått i min hand.

SHIT!

Med skakande händer slänge jag i mig mitt morgonmål och gjorde mig i ordning.

Sedan var det bara att vinka hej då till Niko och Alice och hoppas på att man kommer helskinnad hem!



Jag måsta binda ögonen medan de körde mig till destination unknown. 


och väl framme, i centralparken i Pargas väntade alla mina söta bönor! :D
med en MASSA g0tt!
Jag som hade trott jag måste tanka i mig morgonmål...


Efter picniken bar det av till Åbo, och där fick jag en lista med massa uppgifter jag skulle göra..


Jag skulle ta selfie med en hund!



Fråga fem HEITA gossars telefonnummer!
Tack och lov pågick RUISSI samtidigt så det var väldigt lätt att få fem smått berusade gossars telefonnumror!
Tacka alkoholen vetja :D



Sen skulle jag lacka någons naglar.
Denna gång fick denna dam fina tånaglar :D



Det jag tyckte var ABSOLUT hemskast var att jag skulle tigga åt mig en glass!
Alltså NÄÄ ÄÄ!

Men jag lyckades :)

Annat som jag skulle göra var att:

Ta selfie med en försäljare.
Ge en kondom åt någon och säga att den ser ut att vara i behov av den..
Fråga någon om den haft mycket på G senaste tiden..
Laga frisyr åt någon
Börja prata med en främling och låtsas att jag känner den.
Dansa till gatumusikant

Dessa var faktist väldigt roliga och jag hade jätteskoj medan jag sprang omkring och fullgjorde mina uppgifter :D


Efter uppgifterna blev det gymnastik...
men av vilken sort.. 
Det får ni veta en annan dag :)



1 kommentar: