onsdag 15 juli 2015

- Bröllopsresan som inte blev som planerat -

Så var det dethär med bröllopsresan.

I början av året bokade vi ju en bröllospresa som skulle se ut på följande vis:

Först på tumis till Nice a.k.a Nizza och sedan med Alice och mina föräldrar till Parga, Grekland.

Nåja, eftersom vi har en så fruktansvärt GOD tur alltid så har vi nu måstat avboka Greklandsresan.
Vi kontaktade resebyrån och frågade om vad de skulle göra, med tanke på den oroliga situationen som pågår i Grakland.

De ansåg att eftersom vi ändå reser med ett litet barn skulle de i vår situation byta resemål.
Vilket jag anser att är välidgt hyggligt sakt av dem..

Synd bara att det ända som fanns kvar var TURKIE!
Kanske inte mitt första resemål jag skulle ha valt..

MEN egentligen stör det inte så mycket.
Jag är bara glad att få lite semester på ett varmt och fint ställe :)

Så för att lite friska upp minne kommer vi att bo först HÄR:


I NICE

och sedan i Turkie kommer vi bo i en stad vid namn SIDE
och i detta hotell



Side Star Beach 2

Side Star Beach 1

Så NEJ jag klagar INTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar