tisdag 18 mars 2014

- Vilka bloggar läser jag -

Har haft detta inlägg uppe nu i evigheter utan att komma på vad jag skall skriva.
Men så slog det mig :)

Ska räkna upp de bloggar jag läser :)

FOTBALLFRUE
headerhøst13.jpg 
En fin blogg där jag tyvärr inte förstår något av texten. Men bildrena kan man alltid titta på.
Caroline har Norges största blogg.
Klicka HÄR så kommer du till hennes blogg :)
 KENZAS

 
 Kenza har Sveriges största blogg.
Klicka HÄR för att komma till hennes blogg :)
ANGELICA BLICK






Min ABSOLUT favorit blogg drivs av Angelicka Blick.
För att komma till hennes blogg klicka HÄR =)

MUTSIS ON



Emilia skriver om sitt liv som ung tvåbarns mamma.
 Klicka HÄR så kommer du till hennes blogg :)

JANINAS



Nicolinasmorsa








Janina skriver om sitt liv som ung blivande trebarnsmamma!
En av mina favoritbloggar!

HÄR kommer du till hennes blogg :)


KICKAN STYLE




Kickan Style



Kristina skriver om inredning, mode och familjeliv.
Gillar hennes inlägg om inredning!
Klicka HÄR för att komma till hennes blogg :)

MIN HELT VANLIGA VARDAG

 Min helt vanliga vardag

Malin skriver om främst om familjeliv.
Eftersom hon är lika gammal som mig och en av mina vänner är detta en blogg jag kikar in på ofta.
Klicka HÄR för att komma till hennes blogg.



och..

så finns det ju SÅÅÅ många flera härliga bloggar.
De jag listat upp ovan är sådana som jag kan besöka flera gånger per dag.
Sen finns det massor av sådana som jag kollar in på lite nu och då :)  




1 kommentar: