söndag 2 mars 2014

- ouh no we didn´t..... -






or maybe we did....

Har förskt hålla i pengarna lite hårdare men idag blev det ändå en spontan shoppingtur till Mylly och Ikea. 
Kom hem med lite kläder åt Alice (sparade fraktkostnaden och for till H&M butiken istället), och skor åt mor och dotter.
Jag vet inte hur många "klackskor" jag tänker försöka klämma dessa ankfötter i före det går upp i mitt huvud att dessa ben inte är skapta för sådant.
Förmodligen förstår jag det aldrig!

Iaf var denna variant sköna att gå med och såg rätt bra ut i mina ögon.
OBS! Mina ögon!!

Ikea resan var iaf billig.
Hade besämt mig för att jag tycker om serien BRÅKIG men väl framme så var det inte kärlek på första ögonblicket..
Jag gick en runda och kom till dem igen, men nej inte kärlek på andra ögonblicket heller..
Så de fick stanna där.
Hem kom vi med en ny badrumsmatta istället!


2 kommentarer: