fredag 21 mars 2014

- Pusta ut -

Tjohej!


Här skriver en tjej med ögonlock tunga som stenar.
Är så SJUKT trött.

Gårdagen var skoj!
Vi blev sminkade, håren lagades och sen fotades vi i ca 15 minuter.
De var snabbt nöjda med bildrena så gick väldigt snabbt trots att de var sena i tidtabellen.
Bara jag får det färdiga materialet så sätter jag upp det hit :)
Vi fotades alltså till en köksreklam.

Hann bara hem och snabb-fusk städa lägenheten före vi fick besök.
Nina och Juho o lilla Johannes 5 veckor kom och hälsade på.
Eller ja, vi hade alltså bjudit dem på middag till oss.
På menyn stod: Ribs (själv marinerade), franskis, jordgubbsallad.
Och till efterrätt marrängtårta!

 De åkte iväg vid nie tiden, och sen dök vi ner i sängen.






-----------------------------------




Klockan ringde 05.30 idag morse.
Ville bara stänga av och glömma att jag hade lovat mig på jobb.
Dessutom till ett nytt ställe!
Det är alltid jobbit att fara till nya ställen.
Tycker faktist inte alls om det.
Sen har det ju mycket med personalen att göra om du känner dej välkomnad.
Försökte iaf vara duktig och göra det bästa jag kunde.





Idag kväll har vi haft äran/ nöjet?? att ha Marlene här som sällskap.
Vi kockade lite mat tillsammans och pratade om dittan och dattan :)

Efter att hon farit stack vi till mina föräldrar och badade bastu!
SÅ ni kan säkert förstå att ögonlocken faller fast :)

Två intensiva dagar bakom mig och imorgon fortsätter programmet.
Vad blir det då?

Det får ni veta imorgon ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar