måndag 16 december 2013

-Tredje Advent-


Igår var det redan TREDJE advent!
Jag har inte hittat nån adventsljustake ännu som fallit mig i smaken så fick hitta på en annan lösning.
Två glas med fyra ljus i var dera fick agera som adventljustake detta år.



Idag har vi varit till öronläkarn med Alice.
Vår lilla tös har varit extra grinig de senaste nätterna och hesheten har kommit tillbaka.
Nätterna har varit jobbiga och maten har inte smakat.

Hon har åkt på en ny virusinfektion men tur så var öronen ändå bra.
När hon skrek hos läkarn med munnen uppe råka jag dessutom se att en ny tand har kommit fram breve dom TVÅ andra.
WHAT?
Oftast kommer det först två nere och sedan två uppe.
Därför hade jag missat den eftersom jag bara kollat där uppe.
Så nu har hon tre tänder nere.
Inte undra på att nätterna varit skrikiga.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar