fredag 27 december 2013

-CLEAN-


Idag har vi som säkert 2 Millioner andra Finländare besökt butikerna för att fynda produkter på REA.
Folk fanns det som myror men det störde egentligen inte så mycket.
Vi hittade snabbt det vi behövde och kunde sen gå lugnt i butikerna resten av tiden.
 Niko hitta full utrustning av utekläder och jag en slalom rock.
Detta köptes med tanke på Lappland i februari.

Sen hitta jag ett paket på tre stycken CLEAN parfymer, läppstift, nya träningsskor m.m

Alice fick en Adidas onpice.

Vi hade det riktigt skoj och fröken betedde sig utmärkt och var på bra humör.
Hon har förresten börjat fräsa.
Låter helt galet, och roligt tillika.
Idag så bet hon mig och jag skrek till, då fräste hon åt mig så jag började skratta.
Allti då man säger något åt henne så fräser hon :)
Nej jag måste nog filma det!

 


CLEAN

 


REEBOK





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar