fredag 7 augusti 2015

- THE wedding -

Här bloggar numera en FRU!

Yepp the wedding is over.

Nu lever vi ännu i någon form av bubbla och det känns som om allt är lite dimmigt.

Som ni säkert kan gissa har jag bilder i mängder så före augusti är slut antar jag att läsarantalet droppat till ZERO när jag spyr ut bilder på vårt SÅ VACKRA bröllop.
För vackert ansåg jag det var <3

På måndag tog vi flyget till NICE och därifrån kom vi hem inatt vid tre-fyra tiden.

Med en timme sömn bakom och tre kappsäckar som skall först packas upp för att sedan igen fyllas med rena kläder, kan jag konstatera att jag förlorat förståndet..

Hur bra lät inte den meningen..

I kväll sticker vi iväg till Hesa för att imorgon kl 06.00 går flyget till TURKIE :)

Men hur mycket jag än skulle villa berätta åt er så har jag tyvärr inte tid för det just nu.
Vi fick 9 bilder av vår fotograf (resten 500-900 kommer inom kort), så tänkte ni kan få se dem :)

JAG skall försöka blogga från TURKIE. Hade tänkt blogga även från Nice men jag antar frankrike inte ännu förstått betydelsen av fungerande Wi-Fi!!

Ha de gött och njut av våra bilder ;)










min vackra kaaso <3 (en av tre) 

6 kommentarer: